Geng Panda Slim

Friday, May 8, 2009

08 May 2009

Ini mungkin merupakan entry terakhir untuk sem ini..
Aku akan balik sabah. Harap dapat buat entry semasa berada di sabah nanti.

Aku mahu melupakan segala perkara yang berkaitan dengan masalah yang aku hadapi di semenanjung ini...banyak perkara yang tak dapat aku mengerti, mengapakah semuanya harus terjadi, di dalam kehidupan ini. Satu perkara yang yang kusimpan dalam hati, tiada suatu pun yang berlaku tanpa Tuhan peduli. Tuhan mengerti..

Dalam kesakitan saya harus bangun dan harus mampu menjalani kehidupan yang saya sudah lalui selama 21 tahun ini. Tuhan melihat kehidupan saya dan dia merawat umatnya... Tahun ini merupakan tahun pertama akan meraikan birthday tanpa dia di sisi saya.

Tuhan Kuatkan aku. Berkati dan sertai dia ya Tuhan. Aku mengharapkan yangg terbaik dalam kehidupannya.

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91