Geng Panda Slim

Friday, January 9, 2009

Shallom everybody.. saya rasa sangat susah hati sekarang. banyak perkara saya tak tahu di universiti ini. tambahan lagi saya masih terlalu baru dan tiada basic apa-apa. saya takut tak dapat mengharungi kehidupan 4 tahun ditempat ini. saya amat kesal bila saya macam ni. banyak assgment. tapi saya masi tak buat apa2. saya sedih. bukan tak mahu buat tapi tak tahu langsung apa patut saya buat ooo. mumy..
saya rasa macam mau balik sabah sahaja.

Kelmarin sorang kawan cina cakap dengan saya and my group yang dia mau stop. She is Sarawakian. Saya sedih, sampai sini macam ni jadi. duit ribu habis mau datang sini ooo. buan free, tapi dia still dengan emosi dia. But syukur pada Tuhan hari ni di nampak okay sedikit berbanding semalam.

Satu hal saya sedih, saya dah 2 minggu tak dapat p church. ahad lalu orientasi. ahad akan datang ni semua ambilan dec 08/09 ada penyerahan kad matrix. sedihnya saya...

4 comments:

Unknown said...

Allah itu kasih dan Dia memahami kebuntuhan umatnya....

Unknown said...

Allah itu kasih dan Dia memahami keperitan umatnya
gbu

Unknown said...

sandarkanlah dirimu pada tuhan Allahmu

panda montel said...

terima kasih bro....

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91