Geng Panda Slim

Thursday, December 18, 2008

Setiap manusia itu punya masalah sendiri. ya itu saya sangat tahu. Hati manusia selalu terluka dan mudah sedih. Ketabahan yang dimiliki tidak selalunya ampuh untuk menerima setiap keadaan. Manusia selalu terluka. dan menahan segala-galanya dalam hati mereka sahaja. Even they shuldn't do that. They still continue to doing it. saya tak nafikan saya juga macam tue. Keep all the sakit hati dalam hati. Saya tak faham kenapa saya takut melakukan. 

Manusia tidak akan bertahan seorang diri. Perlu ada penyokong disampingnya. dan terimakasih buat peribadi yang sangat menyokong saya dalam banyak perkara. saya tahu mungkin agak sukar untk saya melahirkan rasa terima kasih saya kepada dia. Tapi saya akan selalu berd0a agar dia akan dapat kehidupan yang terbaik. 

JESUS I LOve YOU

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91